Okulumuzda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin “Erdem–Değer–Eylem” yaklaşımı esas alınarak öğrencilerimizin insani duyarlılığını, vicdani farkındalığını ve toplumsal sorumluluk bilincini geliştirmeye yönelik etkinlikler gerçekleştirilmiştir.Bu kapsamda, Filistin’de yaşanan insani dramı anlamak, barış ve adalet kavramlarını içselleştirmek amacıyla çeşitli farkındalık çalışmaları yapılmıştır.
Okulumuzda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin “Erdem–Değer–Eylem” yaklaşımı esas alınarak öğrencilerimizin insani duyarlılığını, vicdani farkındalığını ve toplumsal sorumluluk bilincini geliştirmeye yönelik etkinlikler gerçekleştirilmiştir. Bu kapsamda, Filistin’de yaşanan insani dramı anlamak, barış ve adalet kavramlarını içselleştirmek amacıyla çeşitli farkındalık çalışmaları yapılmıştır.
Etkinliklerde öğrenciler, Filistin halkının yaşadığı zorlukları empatiyle kavrayarak, dayanışma, merhamet, adalet ve yardımseverlik gibi temel erdemleri davranışa dönüştürmeyi öğrenmişlerdir. Afiş hazırlama, kısa film izleme, mektup yazma, şiir okuma ve bilgi paylaşımı gibi uygulamalı etkinliklerle öğrencilerin yalnızca bilgi edinmeleri değil, aynı zamanda bu bilgiyi anlamlı bir eyleme dönüştürmeleri hedeflenmiştir.
Bu çalışmalar sayesinde çocuklarımız, Türkiye Yüzyılı’nın hedeflediği bilinçli, vicdanlı ve değer temelli bireyler olma yolunda önemli bir adım atmışlardır. Filistin konusundaki farkındalık etkinlikleri, öğrencilerimize sadece bir coğrafyanın acısını değil, insan olmanın sorumluluğunu da öğretmiştir.